Veel gestelde vragen (FAQ)

 

Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord dat je zoekt er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Bestellingen

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik hem heb geplaatst?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling zelf aan te passen via de website. Als je je bestelling wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail via info@edelstenenkast.nl

Vanaf welk bedrag is de verzending gratis?

Om de prijzen van onze producten zo laag mogelijk te houden, rekenen we altijd verzendkosten.

 

Wat zijn de verzendkosten?

  • Pakketten binnen Nederland vanaf €7.50 

  • Pakketten België vanaf €12.50

De verzendmethode wordt bepaald op basis van het formaat, het gewicht, het soort en de kwetsbaarheid van het product.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. We versturen al onze pakketjes met PostNL. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace-code.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden bestellingen twee keer per week, op dinsdag- en vrijdagochtend. Na verzending ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace-code. Als je je bestelling na drie werkdagen nog niet hebt ontvangen, laat het ons dan weten.

Retour zenden

Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op als je bestelling beschadigd is aangekomen. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing. (Retour zending)

 

Krijg ik het product dat op de foto staat?

Omdat we werken met natuurproducten, is elke edelsteen uniek. Het is daarom niet altijd mogelijk om het exacte product van de foto te leveren. We doen wel ons best om een product te selecteren dat er zoveel mogelijk op lijkt.

 

Retourneren

 

Hoe werkt retourneren?

Ben je toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren. We stellen het op prijs als je ons even een seintje geeft, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

 

Artikelen en voorraad

 

Kan ik een uitverkocht product nabestellen? / Hoe weet ik of een product weer op voorraad is?

Omdat we met natuurproducten werken en elke edelsteen anders is, kunnen we niet garanderen dat een uitverkocht artikel weer opnieuw in ons assortiment komt. Je kunt ons ook altijd een bericht sturen om te vragen naar de beschikbaarheid.

 

Ik heb een product in de winkel gezien dat niet op de website staat. Kan ik dat online bestellen?

Niet al onze producten staan op de website. Als je iets in onze Live of atelier hebt gezien dat je niet online kunt vinden, of als je op zoek bent naar een specifiek product, neem dan gerust contact met ons op. We kijken dan of we het product hebben Of kunnen bestellen.

 

 

Contact

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via:

  • E-mail info@edelstenenkast.nl

  • Telefoon/ whatsapp +31638039649